Hello. My name is ain syafiqah abd wahid, ain for short. Addicted to outdoor activities. Cute scout girl. Baking is one of my hobby. I'm one of those who have the right to smile. Always wondering who would cry if I die. I love Allah.
He is my crush but I love my parents more than anything else, study is my priority.
Visit my other friends who had been on the TARDIS, will you?
"A man's silence is wonderful to listen to."
"Keep calm."
HAPPY READING :}
assalamualaikum and hello haters,
amacam raya, seronok makan? Hahahaha seronok usya budak lelaki/perempuan? Seronok dapat jumpa mak crush yang a.k.a mak mertua korang secara tak rasmi? Ouh, seronok la ya. Saya pun happy untuk awak semua woot woot.


memang aku tak cantik macam kau pun, tapi ade aku kesah ke wey? Ouh makwe kau lagi comel dari aku, ade aku kesah ke wey? Hahahaha eh yang dah angkat pisau tu, turun kan balik saya bergurau sahaja. Keep calm awak. To those yang suke judge aku tak tentu pasal tu, "Dogs bark if they don't know the person." Hakikat okay, sama sangat dengan kau. Tak kenal aku betul betul nak judge apahal. Kau sama sekali tak ade hak.


You know me, please judge me. You don't know me, stop being a dog. Thank you for reading.
Recent Posts or Older Posts?
Layout by tentylers. Image from weheartit.